کاش..

اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره” ؟

و تو جواب میدی خوبم…

کسی باشه محکم بغلت کنه و آروم توی گوشت بگه میدونم خوب نیستی…



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت22:03---4 فروردين 1393
سلام مهدیه...

تو هم وب فوق العاده ای داری...

اگه دوس داری باهم بلینکیم و بیشتر به هم سر بزنیم...من لینکت کردم.بقیش با تو
پاسخ:حتما


Reza
ساعت16:18---3 فروردين 1393
سلام منم سر زدم بهت وبت خوبه در ضمن لینکت کردم خواستی بکن
پاسخ:ممنون.لینکتون کردم


ღ ღ یاسمن ღ ღ
ساعت15:00---3 فروردين 1393
آجی وبت خیلی خوشمل بود حرف نداش
پاسخ:مرسی آجی :-)


mona
ساعت15:10---22 آبان 1392
ممنون ازوب قشنگت دوست عزیز.

ارام.م
ساعت19:56---20 آبان 1392
سلام مهدی ارامم نود هشتیا
خوش اومدی خییییییلی خوشحال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 20:30 | نویسنده : mahdie |
  • شهر کرد
  • بک لینک